2009-2010

förra nyåret var jag med ida, vi gjorde inte så mkt men de va helbra ändå, tomtebloss, en kamra, cider och vänd tia ungefär
året innan de va ja med sabina, sabina spelade ett hästspel och jag sov, de va också rätt härligt
ja o ida bestämde förra nyåret att vi skulle göra nåt riktigt kul de här nyåret, inte bara sitta hemma
ja såg fram emot att fira in 2010 och göra de året så jävla bra
ne, om ja bara inte hade vart så dum, tänkt dom där helvetestankarna som just nu finns där hela tiden, och bara accepterat mig själv o den jag är, så skulle de kanske inte va såhär

de här nyåret firar jag hemma med min familj
jag har inga förväntningar alls på 2010, de får bli som de blir
ni andra, ha ett jävligt bra nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0