MITT 2009 JANUARI-JULI

JANUARI

firade nyår med idus


fotade ju

FEBRUARI


åkte till ett iskallt åre med familjen. åkte skidor och skrattade åt vad jag skrivit i gästboken ett x antal år innan, hah

MARS

va med bästsara


va en del med emelie och ida(bild ej från detta år)


vädret: sämst


arbetslivsvecka på munktell med klassen

APRIL


hängde med dessa en kväll, sen vaxning


en kväll/natt spenderades med christina, emelie, sabina och ida i hällby, bästa


satt mycket på forsmuren med emelie och fikade


skolan


gungade med idus i vårsolen


fotade ida ännu en gång


skötte om christinas häst gorby

MAJ

åkte på läger med kyrkan


hängde lite med moa, ida och emelie en kväll


pluggade som fan hemma hos emelie i solen


jag konfirmerade mig

JUNI

en jävligt glad sis tog studenten. såg också tiger lou på kvällen, bäst


såg anna ternheim och skämde ut mig, hehehe

dan innan skolavslutningen va klassen hos amanda




åkte till västerås med sara och såg bästa erik hassle


blev 15, jihooo ?


fick nytt objektiv av papi och började fota mkt igen


födelsedagsfirande hos mig med bästa tjejerna, började ju bättre än va de slutade iaf heh

JULI

åkte till grekland och spenderade en förjävligt bra vecka där


plockade blåbär


va med emelie mycket


fotade




Kommentarer
Postat av: sara

erik

så jävlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bäst

du och jag alltid

2010-01-01 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0