hej igen oså

okej såhär äre då, tänkte lägga ner bloggen eftersom att det inte fanns en möjlighet att kunna blogga på min dator eftersom att vissa tangenter inte funkar, så fick sitta o kopiera o klistra in bokstäver oskit, ni fattar, vem blir gla då? nemen kom ju på den smarta idén att vi faktiskt har fler datorer hemma
så från o med nu blire lite inlägg då o då, great ju

fredag idag och det menas med att det redan har gått en vecka på gymnasiet och i en ny klass, klassen verkar helt okej, vissa sköningar o vissa osköningar, men så de ska va eller? har ju min snuttegullepluttis emelie iaf heheheh
imorrn då? ska träffa min kära gamla klass :) sen hem till bästsara o fira henne lite, låter ju helfint!
ikväll blire bara lugna puckar, lite o.c osånt
hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag undrar vad du tycker om min nya design som jag har fått? vore roligt att veta! :)

2010-08-28 @ 14:47:34
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0