don´t look back

ser tillbaka, läser om igen
ibland vill jag ge mig själv en medalj för vissa saker,
saker jag lärde mig medans helvetet växte inom mig
på ett sätt lyckades jag väl,
något sa att det var rätt och att jag faktiskt var duktig
som när man skriver i sanden på precis det stället där vattnet inte når,
inte förns det går för långt
jag är fortfarande rädd,
jag vaknar alltid med rädslan för att idag kan helvetet hälsa på
göra allt svart och mörkt
känslan snuddar mig och jag gör vad jag kan för att stå emot
"låt mig va, snälla"
jag ser tillbaka och inser att jag aldrig vill tillbaka,
jag vill aldrig tillbaka till den mörka och djupa avgrunden där helvetet finns.

Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sV; jo dey är grymt, så härligt!:D

2010-06-16 @ 20:46:55
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0