det är så lätt att ta ett steg fel, falla tillbaka, förlora sig själv

bara se tillbaka, låta ögonen vila på texten som en gång var mina tankar, tankarna som gjorde så fruktansvärt ont
trycker bara på play och låter låtarna spelas, tar mig tillbaka
jag vet och det är därför jag inte låter det hända, en dag kommer jag orka se tillbaka utan att vara rädd för att på något sätt falla tillbaka
men idag är jag inte redo, därför lägger jag det bakom mig och påminner mig själv,
det är inte jag längre, och jag kommer aldrig bli den personen igen

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är stark älskade syster<3 Livet är en vandring och vi tar bågra steg i taget<3

2010-10-23 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0