yeyeee

känner mig glad, lugn, chillig osååå, ja vet inte riktigt
kan vara för att jag för första gången på mer än ett halvår har "ansträngt mig fysiskt" på riktigt, eller ja, vart med på en idrottslektion. och en förjävligt jobbig sådan, men som jag har saknat det, under hela lektionen tänkte jag gång på gång "det här är inte jobbigt, det är de här jag har längtat efter, jag kan göra vad som helst bara jag får göra om det". helt sjukt låter det, men aa ni fattar
sen flyter allt på i skolan, jag tycker nästan de är kul att gå upp på mornarna, och matteboken ska få bli min bästevän, älskar dig redan<3

saknar mina goa vänner som ja inte träffat på ett tag bara, ses snart vaaaa?
ska krypa ner i sängen och läsa lite, sen sovtimeee
gonatt

Kommentarer
Postat av: Bror Kim

Åh vad glad din glädje gör mig syster :) Jag älskar dig<3

2010-09-08 @ 23:32:00
Postat av: Bror Kim

Åh vad glad din glädje gör mig syster :) Jag älskar dig<3

2010-09-08 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0