LÖRDAG,SÖNDAG,MÅNDAG,TISDAG OCH ONSDAG



här är de lite tyst men de är väl bara för att ja har ett liv och andra saker att prioritera
men lite uppdatering såhär då
i lördags? träffade jag nåra favoriter som jag inte träffat på alldelles för länge! hoppas på en repris i helgen för saknar verkligen att umgås med dom.
i söndags hängde jag med emelie och på kvällen körde vi ett pass på friskis&svettis, första riktiga träningen om man bortser från idrotten i skolan, och sjukt jobbigt vare vissa stunder men fyfan så kul!
måndags träffade jag andrea som jag inte heller träffar speciellt ofta, blev lite mys oså!
igår körde vi tisdagsmys hos julia med glass, kakor och kladdkaka plus lite filmer! och fyfan va jag gillar er tjejer!
idag då? jpggade+styrka på idrotten:död tjej! sen sprang vi i trappor på fysik lektionen:ännu tröttare tjej!
så resten av dagen har jag spenderat i soffan och så får de fortsätta, ska hinna plugga lite också men de är luuugnt!
känns som de är fredag imorrn men icke! taggar iallafall inför helg med denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0