Can't take the kid from the fight, take the fight from the kid

gårdagens idrott bestående av löpning+styrketräning samt drygt 1 mils cykeltur har satt sina spår lite, börjar få ont i hela kroppen just nu. hade en mördardag i skolan idag förövrigt, halv nio till halv fem! startade med det värsta också, skolfoto. efter skolan drog jag mig till syster&mattias för att fira mattias och nu befinner jag mig i soffan, som vanligt. imorrn väntar en fet sovmorgon till 11.40 och det är helt sjukt okej, går dock till fem typ men på kvällen ska jag mysa lite. och ser fram emot fredag som ska spenderas med fina människor, dansa lite kanske förhoppningsvis. lite fortsatt chilläge i soffan sen sova! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0