I hope that love he gave you, Was just enough to save you


detta är jag och min sjukt fina och bra homie julia! hade en helt okej dag i skolan då jag började tio och slutade halv två, skönt! drog mig sedan till papi&monika och fick både kaffe, pengar till träningskort och äpple hihi, så nu äre jag som ska skaffa lite muskler, typ. resten av dagen har jag målat en vägg plus blivit målad på själv men gav igen lite genom en krigsmålning. tar det lugnt i soffan nu, imorgon har jag en ungefär lika lugn skoladag som idag, fast fasar lite inför att springa varvet på idrotten, känner att tiden inte direkt kommer ha förbättrats, men det har ju faktiskt vart sommar!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0