livet osv

tänker faktiskt ganska ofta att jag ska skriva några rader här, men sen känns det bara meningslöst, försöker komma på någonting värt men livet är väl som det alltid har vart, men ändå helt annorlunda ibland. känns som att det va nyss som sommaren började och jag såg fram emot massa sol&bad häng oså, vet inte riktigt om min sommar har bestått av de så mycket men vet iallafall att jag har haft ett svårslaget sommarlov, nu i slutet har det nästan känts som att jag inte har hängt med alls, vart överallt och ingenstans! mycket skönt vissa gånger må jag säga. har dansat mig igenom vissa nätter, cyklat hem sent på nätterna och njutit av sommarvärmen, skrattat med underbara vänner, myst, hälsat på i örebro, firat många födelsedagar, skrikit mig hes på gröna lund och så mycket mer. just för tillfället inväntar jag lisa för att mysa med henne hela kvällen, har också hunnit träffa gullsara idag och imorrn fortsätter mysandet med andrea. sista veckan av sommarlovet och mina dagar är fulla med planer, och jag klagar inte en sekund. även fast det många gånger känns precis som förut och jag känner mig bara instängd i mörkret, så kan jag vissa gånger också komma på mig själv med att bara sitta och le och vara så jävla glad. det är konstigt de där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0