Om jag hade lite kärlek så var den till dig


finns så mycket ord som skulle kunna beskriva dig, vilken otroligt fin vän du är, hur du kan få mig att glömma alla problem bara sådär eller att skratta tills tårarna rinner. så längesen nu vi lärde känna varandra, och just då hade jag ingen aning om hur många minnen vi skulle skapa, hur många timmar av kvalitetstid på favoritfiket, så många konserter tillsammans och så mycket glädje jag skulle komma att dela med dig. och jag är så lycklig för det, för det finns ingen som du. så mest skulle jag bara vilja säga att jag hoppas du har haft världens bästa födelsedag och att du tar det lugnt nu när du blivit vuxen. jag älskar dig, min vän!

Kommentarer
Postat av: sara

du vet jag älskar dig va? så himla mycket.

2011-08-24 @ 07:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0