they say i move to quick but we can't let this moment past us

har gått tre ynka dagar i skolan och jag känner mig redan skoltrött, inte har vi gjort något krävande, bara haft sammarbetsövningar och lära-känna varandra grejer, och idag gick vi en stund i skogen, men ändå känner jag mig helt död. men på nåt sätt så känns det ändå helt okej eftersom jag har mina fina tjejer som gör allt så mycket bättre! imorgon börjar vi dock gå efter schemat och det är väl då helvetet börjar på riktigt, men jag har tänkt mycket och detta år ska jag fan prioritera och planera bättre, för tänker inte sitta ett år till och plugga konstant, det tog sjukt mycket på krafterna, vissa dagar gjorde jag inget annat, andra dagar grät jag bara för att allt kändes så hopplöst och ibland sket jag bara i allt men gick runt med konstant pluggångest istället. så ska försöka ta vara mer på tiden då jag väl är i skolan, och leva lite när jag väl inte är där. kan nog bli bra det här, lite roligare kurser och sånt också gör ju allt lite lättare också!

befinner mig för tillfället i soffan och tar det lite lugnt, tänkte ta en promenad inom en snar framtid och kvällen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera än, mami jobbar och jag vill inte vara själv så någon hittar jag väl att spendera den med, börjar inte förns 11.40 imorgon och det känns helt okej!
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0