We gotta make a decision, We leave tonight or live and die this way

det är fredag, det är helg och det är jävligt skönt. en vecka i skolan och jag har aldrig vart tröttare. eller jo kanske, men jobbigt är de hah. slutade klockan 2 idag så handlade med mami, sprang ett varv i skogen och resten av kvällen har jag bara ätit mat, godis och halvtittat på film. hittade massa ny/gammal musik precis så fastnade här, men ska strax sova. imorrn ska jag kanske vara barnvakt, kan bli en rolig upplevelse då barn inte är mina favoriter, dock så är axel ett undantag för han kan vara världens sötaste, så ska nog klara de. kvällen imorrn ska jag spendera bl.a. med mina bästa tjejer, förhoppningsvis dansa lite för de va för längesen, oså mysa. nej, sova va de, hörs folks!

lite skön musik sådär: lisas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0