Din blick den ber Mig att tona ner mig, Men jag kan inte sluta nu

sitter just nu med konstant gåshud, live framföranden av coldplay rullar på youtube och det är så.jävla.bra. fyfan!
igår styrdes det förfiesta hos julia med några stycken, käkade godaste maten, spelade spel osv! vid halv tio drog vi vidare för att fira christian där riktiga fiestan styrdes, mycket roligt måste jag säga med muy sköna människor haha. vid två var jag och leo hemma och slocknade direkt. gick inte upp förns vid 12 idag efter ett jävla smshets från emma haha! gjorde ungefär ingenting tills klockan 4 då leo drog hem. har typ duschat och fixat sen dess, nu häller jag i mig kaffe för att bota denna trötthet som alltid infinner sig efter en rolig kväll. ska få lite plugg gjort, sen vid åtta ska jag möta klara oså ska två gulliga killar bjuda oss på middag, blir nog sjukt bra!
nej, måste ta tag i mitt liv lite innan jag får ha roligt igen, hej!


så jäkla bra är du min amiga!

Kommentarer
Postat av: emma

hihihihihihihihi du gillade det ;)

2011-12-11 @ 15:37:15
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0