hands up in the air like we don't care

ovärdaste skoldagen på länge. kom dit, gick ner till mattelektionen, gick efter fem minuter och kollade på luciakampanjen istället, käkade och fick reda på att jag inte hade någon matte&engelska! gick runt en stund på stan men ändrade mig snabbt pga en jävla huvudvärk, så tog mig till papi där jag har bakat massa julgodis osv, avslutade med en sjukt god kycklingsallad också! är sjukt mätt nu och ska snart få skjuts ut till leo, ryktats om hallonpaj och sen är jag lovad en massage också, har det rätt bra ibland! kort dag i skolan imorgon med, borde sedan börja inhandla lite julklappar och sen på kvällen väntas luciatåg.
dags att röra sig, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0