Hur länge tänkte du stanna här, du har ju inte nån plats för mig, vad jag ser

söndag och hela helgen har snart gått men känns ändå helt okej eftersom det är jullov på onsdag! min helg har vart mycket bra måste jag säga! fredagskvällen spenderades här med ett gäng sköna people, två födelsedagsbarn befann sig här så klockan tolv firade vi med tårta och sånt, annars spelade vi spel och skakade rumpan lite hehe. vaknade bredvid älskling igår, och runt 1 mötte jag upp emelie för att bli bjuden på brunch på sylvia, en fet cheeseburgare satt väldigt fint! sen pluggade vi lite, tog bussen till tunap och inhandlade lite julklappar, sjukt skönt att ha kommit igång nu, alltid i tid osv. avslutade med en fika och sen bussen hem. fest var tänkt på kvällen men var så sjukt otaggad så stannade hemma, tittade på tv, åt risgrynsgröt och massa julgodis oså, helt ensam men ack så skönt!
idag vaknade jag tidigt och tog en långpromenad med rosie, har nu slängt i mig en stor frukost och tittar lite på harryp, alla adventsljus är tända också, försöker få in lite julstämning eller något :)
dagens planer är främst plugg, kanske träna och sen vill jag mysa! ska sätta igång med det tråkigaste, men funkar nog om jag fixar lite kaffe!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0