i will take care of you, i have loved and i have lost

nytränad och nyduschad sitter jag och äter avocadomackor, mandarin och dricker te! tittar lite på tv och känner att motivationen till att ta tag i svenskan nu inte finns så gör klart den imorgon på håltimman, smart!
passet gick bra, skönt minst sagt va de! planerar helgen lite just nu och känns som att det kan bli en mycket trevlig sådan även fast mycket plugg ska göras, men hoppas jag kan få in lite fiesta, myskväll på lördag med några favoriter, och pluggmyssöndag med min bästavän som jag träffar allt för sällan! inhandla lite julklappar skulle ju va bra också, får ordna de!
nej, ska fortsätta mitt mys nu
puss


så bra är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0