situationen är så sjuk, och jag har inget att komma med, no words

med lite matkoma befinner jag mig framför tvn och softar lite, undrar hur jag ska orka mig igenom ett intervall/flex pass inom drygt en halvtimma på denna mätta mage, äh bara att köra! skriver min önskelista och sörjer för att det är första december och jag har ingen julkalender, känns inte bra så får införskaffa mig en sådan snarast. sovmorgon till 20 i 12 idag men leo började halv nio så de va bara att stiga upp vid 8 och hade ingen lust att gå och lägga mig sen igen, så tog en promenad med rosie och käkade en stor frukost framför tv. skolan gick otroligt segt menmen.
ska fixa iordning de sista och sen cykla ner till friskis, ikväll ska jag ta hand om mig själv lite plus hinna skriva på mitt svenskatal, hard work nu! fredag och helg imorgon igen, jäklar va fort det går!
hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0