smågodis, plockgodis, lösgodis

om jag ska bli något storslaget när jag blir stor ska jag nog bli godisätare, äta så mycket godis som det bara går. skulle vara världsbäst. inhandlade en fin godispåse idag när jag hade håltimma, åt lite i skolan, och nu har jag tryckt i mig resten framför en film. har just nu den sista godisen i munnen, en klubba, det bästa. även fast det känns lite sorligt när godiset är slut så känns de ändå lite som en lättnad, för om jag skaffar mig en godispåse så måste jag äta upp allt, hur mätt jag än är. såklart är det inte bara ätandet av godiset som är roligt, det bästa är nästan att plocka godiset, gå runt och välja mellan alla hundratals smaker, ta cirkus en av varje så att ja får så mycket blandning som möjligt. köper aldrig färdigpackat godis, typ en maraou eller en påse vinigummin, hur tråkigt? aja, nu är jag hur mätt som helst och ska nog sno med mig mamis data och titta på nåra avsnitt av mysteriet på greveholm sen sova. tänkte att imorgon får nog bli en lite nyttigare dag men sen slog det mig att jag ska ju äta ben&jerrys på kvällen med bästa tjejerna, attans då! heheh fast lider inte direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0