so don't think that i am pushing you away, when you are the one that i've kept closest

torsdag och jag tar helg en dag för tidigt, känns hur bra som helst, buffertdagar är bra dagar!
dålig uppdatering i veckan, har haft massa plugg och haft lite sämre dagar oså, men nu känns det helt okej igen! inatt sov leo här och det var minst sagt på tiden, hatar skolan och att den tar all min fritid men nuså är det ganska lugnt fram tills lovet! skolan gick ganska snabbt, provresultat rullar in hela tiden och blir så glad när det visar sig att allt jävla slit faktiskt är ganska värt. idag tänker jag dock inte plugga, ska istället träffa ett antal saknade vänner som jag inte träffat på flera år, blir så glad! helgen ser ut att bli så.jäkla.bra. är ledig imorgon först och främst, ska ordna upp lite grejer och plugga på dagen, sen på kvällen vankas fest med några sköna människor, på lördagkväll blir det någon form av dubbeldejt haha, mys! söndag ska jag fira min syster och sen avsluta helgen med en muy saknad sara, bio&spicy låter som en sjukt bra grej hihi!

sådär, en liten fin uppdatering. just nu känns det bra, livet osv, fortsätt så!
måste bara säga att mina bästa, så jävla bra är ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0