the prettiest people do the ugliest things

insett att man lägger så sjukt mycket tid på sådana som inte är värda någon tid alls.
oroar mig för saker som är så jävla ovärda, de kommer ju aldrig oroa sig över mig liksom.
tänker att idag ska jag ta tag i mitt liv, gång på gång. fastnar i någon jävla önskan om att jag kommer vakna upp en dag som en ny person, och det gör mig bara så besviken när det aldrig sker.
det får bli hur fan det blir, vissa dagar får vara så jävla dåliga, om de andra är bra.
måste börja tänka på mig själv mer, skita i alla de idioter som står ivägen för livet.
nu ska jag inleda min helg med film&godispåsen&mami istället för att dra iväg på fest, min hals gör ont och ögonlocken vill inte hålla sig öppna, så känns som att en hemmakväll passar bra.
resten av helgen ska jag spendera med bra människor, sådana som får mig att må bra, de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0