Ur ingenting kommer ingenting, och vad skulle vara rätt, om ingenting är fel

tråkigaste dagen på mycket länge måste jag erkänna. avslutade den på ett bra sätt med ett intervall/flex pass med bästa julia, sen fick jag umgås en stund med älskling och nu befinner jag mig hos papi&monika, slängt i mig massa pizza och tagit en dusch och tittar vi lite på film oså! näst sista dagen på året imorgon, ba sådär, gick fort måste jag säga. imorgon blir det en sväng till ikea för att förtära lite köttbullar, sen en fika med leo och på kvällen ska jag ha ett efterlängtat fredagsmys med emelie, fina vän!
lördag är det som sagt nyår och jag längtar, kommer bli så bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0