tillbaka blickar, januari-mars

JANUARI

firade in nya året hemma hos julia med vänner, god mat, dans, singstar osv. åkte in till stan vid tolvslaget där jag mest virrade runt och letade efter emelie och sedan tappade min fina mobil i fontänen hehe.

dansade hemma hos mig

åt och myste med vänner

finaste syster var här med sin familj över jul och åkte hem till australien i januari, ett år nu och jag saknar er!


FEBRUARI

fortsatte mysa med vänner och åt massa mat

syster agerade finaste modellen

fotade världens finaste vän

såg ut lite såhär

och så.

MARS

fikade med mami

såg ut såhär en kväll när vi firade elina

louise, jag, julia

de va lite soligt

hade de bra ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0