en lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? med stor sannolikhet
Höll du några av dina nyårslöften? efter mitt nyårslöfte för 3 år sedan så tycker jag inte längre om nyårslöften
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? syster!
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? danmark och england
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? hm, inget jag kan komma på
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? finns nog ganska många
Största misstaget? svårt att gå vidare, spenderat tid på idioter, vart hård mot mig själv
Har du varit sjuk eller skadat dig? huvudvärk har alltid vart en kär vän, sen förkyld och sånt
Bästa köpet? helt ärligt vet jag inte vart mina pengar har tagit vägen, men får väl bli på fikastunder och flygbiljetten till england
Vad spenderade du mest pengar på? mat och dryck
Gjorde någonting dig riktigt glad? mina vänner, leo, musik, peace&love
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? oj, rihannas we found love har lyssnats på oavbrutet, dansa kuduro som spelats flitigt på de flesta fester osv
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det har gått i perioder, jämfört med förra året har det vart otroligt mycket bättre
Vad önskar du att du gjort mer? levt i nuet, känt efter och gjort det jag verkligen vill
Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mig, stått framför den där jävla spegeln och hatat allt jag sett, låtit människor ha sårat mig hur mycket som helst utan att jag gjort något
Hur tillbringar du nyår? med sjukt bra personer, ser ut att bli ett jävligt bra nyår i år!
Favoritprogram på TV? bonde söker fru skämmigt nog, och julkalendern!
Bästa boken du läste? typ inte läst något
Största musikaliska upptäckten? ingen aning
Något du önskade dig och fick? inget sådär speciellt, brukar inte önska mig så mycket
Något du önskade dig men inte fick? nja
Blev du kär i år? ja!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? kvällen/natten innan spenderade jag med vänner hos julia, på själva födelsedagen blev jag firad av familjen och packade och peppade som fan inför morgondagen då jag åkte till peace&love!
 Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? låtit det förflutna påverka allt så mycket
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? den tråkigaste och chilligaste haha tråkigt nog
Vad fick dig att må bra? världens finaste vänner, sommaren, världens bästa kille, att dansa hela nätterna och sånt
Vem saknade du? min syster i australien såklart
De bästa nya människorna du träffade år 2011? leo och sen alla nya vänner som man träffat genom alla fester, sjukt sköna människor måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: syster

Fina du! Saknar och tanker pa dig massor! Hoppas att allt ar bra och att du far ett super duper trevligt nyar! Massor med kramar fran oss

2011-12-31 @ 13:49:33
URL: http://theekmanfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0