Vad var det som verkade så stort, Vad var det som kändes så magiskt?

har jullov typ, därför ingen bra uppdatering. sen sist så har jag väl mest myst, tittat mellandagsrean, ätit överbliven julmat, tänkt laga mat med bror&emma och leo men slutade dock i kycklingsallad från onlinepizza, inte jobbigt alls. igårkväll blev det ett fint häng med ett gäng sköna vänner här hemma, dans osv en tisdag funkar alltid! har sovit sjukt mycket också, i förrigår sov jag nog 13 timmar och idag vaknade vi inte förns 12 och gick inte upp förns halv 3. kladdkaka till frukost, papis hemmagjorda pizza till middag och nu avslutar jag denna nyttiga dag med en fin godispåse framför en film med mami, amelie, kim och emma, så bra!
på lördag är det nyår och jag och julia taggar som aldrig förr, tvekar inte alls på att det kommer bli en sjukt bra kväll! nu tänker jag fortsätta mysa med min familj.

tack för världens bästa vänner, så sjukt bra är ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0