vi går vidare, men vi glömmer aldrig.

träning gör allt på något sätt lite bättre. efter ett intervall/flex pass med julia så befinner jag mig i bästa soffan, så där skönt trött och lite gladare än innan. the holiday rullar på tvn och det kan ju vara den bästa filmen så här på vintern, näst efter tomten är far till alla barnen.
annars idag så bjöds det på frukost i skolan, tacos till lunch, skridskor på idrotten och sen ett försök till att baka pepparkakor men degen va sämst får bli en annan gång.
imorgon då, avslutning. börjar klockan 11 med matte, sen julbord, sen fika och sist avslutning. bowling och käk med klassen efter och kvällen vet jag inte var den slutar, men kan nog bli en fin dag imorgon iallafall!
snart ska jag göra några avocadomackor och julté, tända lite ljus och försöka få lite julstämning, känns som att de är på tiden!
puss

för tre år sen var jag en frisk människa som njöt av julen.
för två år sen fasade jag inför julen, ångesten, tårarna, mina hjärnspöken förstörde allt.
för ett år sen var jag mer frisk än sjuk, jag gjorde allt för att må bra även fast ångesten fortfarande hade grepp om mig.
idag bestämmer jag själv, idag mår jag bra. jag kan låta ångesten förstöra denna jul med, men jag kan också låta bli. jag är stark idag, jag är inte en trasig människa som jag var för två år sedan. allt blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0