Kan jag gå med dig hem från bussen? Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?

va på bio ikväll ju, såg kronjuvelerna och den va lite småkonstig men helt okej! efter det fick jag köttbullar och skjuts hem. nu har jag tryckt i mig de godiset som blev över från bion plus dricker lite te. kom på den smarta idén att leta upp nå intressant bok och sen gå o lägga sig, måste göra allt för att bli frisk så snabbt som möjligt känner jag! så ska försöka komma ifatt med sömntimmarna ordentligt nu. har också fått upp ögonen för den otroliga håkan hellström, tror det hände där någongång mellan 00.00 och 00.02 i söndags, fyfan va bra du är! ibland är de också så jävla skönt när tyngden på axlarna lättar lite, inte helt men bara en liten del iallafall, det gjorde det idag, då blev jag glad. gonatt för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0