Oh, here in the dark, In these final hours, I will lay down my heart

dricker te mot denna jävla förkylning. sover på dagarna istället för på nätterna. blir glad. packar min resväska för att åka iväg från denna stad i 10 dagar, till en något finare plats med min bästavän. tänker, gör misstag, är efterklok men orkar inte ångra. lyssnar på musik konstant. längtar. några av de bästa torkar bort tårarna på min kind som en annan idiot fick att börja rinna. tänker att, den här sommaren är en av de bästa jag upplevt, och det är långt kvar av den. längtar till ikväll för att få träffa gamla vänner. frågar mig själv, när vet man att man är säker, när man aldrig har vart säker förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0