det här är jag och mina favorit kooooompis


tänkte bara säga det. brukar dock inte vara sådär ledsen när jag umgås med henne, va nog mest för att hon slog mig så mycket igårkväll.
anyway, lyssnar på håkan, längtar till peace&love och snart ska jag antingen ner till friskis och träna med min sis, annars vet ja icke, kanske ner på stan och köpa en väska för de behöver jag. senare blir de iallafall mat hos papi&monika. har förresten vart på nyöppningen av netto idag, jag har någon hemlig kärlek till matbutiker tror jag, och till torsdagar för då kommer de reklam, och till småbarn som frågar om de får klappa hunden och sen berättar något helt oväsentligt, och sedan bara springer vidare.
jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0