kompis, det känns bra nu



vi får inte sommarlov förns på fredag men känns verkligen som att jag redan har tagit det. spontaniteten flödar och då äre sommar. dagarna tas bara som de kommer och jag njuter med mina underbara vänner. igår stektes det på hela förmiddan, sen en roadtrip i slagsta+slagstaglass, satt fint! fortsatte sedan till skjulsta med emelie där det blev bad. sedan fortsatte vi ut mot börsökna med ett gäng andra där det blev bad igen in på natten för vissa(andra tog inte med sig badkläder), det sved lite när man fick sitta breve jacuzzin och frysa! idag åkte jag till skolan nån halvtimma bara för att få reda på spanskabetyg, trodde dock aldrig jag skulle orka hela detta år med det värsta ämnet jag vet, men jag klarade mig med nöd&näppe och nu är jag klar med helvetet! sen åkte jag hem och spenderade några timmar på balkongen. sen en cykeltur runt hela eskilstuna med mami kändes de som, jobbigt! avslutades med bad&glass i skjulsta så de va ju bra. degar i soffan ett tag nu för om en stund blir de lite mat på sylvia, aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0