We're gonna make it, you and I, We're gonna Save The World tonight



fyfan så glad jag blir. matteBnationella i 4 jävla timmar, excelprov och powerpoint presentation, checkcheckcheck! denna dag har jag fruktat ett bra tag, inatt kunde jag inte sova, vaknade i morse med halvsbränna, sura uppstötningar och magvärk. men nu är det över och det känns så sjukt underbart. det ända jag har kvar i skolan skulle vara någon kemikompletering men de orkar ja fan inte ens prata om för blir så sur på allt de där, känner för att säga att ja skiter i de och bara få ett G, men känns så jävla ovärt ändå när ja har lagt ner hela mitt liv för att skriva mvg på proven, men sen bara förstörs allt pågrund av en labb, sämst. aja
tröttast, surast och tråkigaste tjejen i skolan, sen fick jag massage och blev lite gladare och sen en fika på sylvia med fina människor så nu ligger jag som en strandad säl i soffan, mätt och trött, men framförallt glad!
ska bara ta de så jävla lugnt nu, imorgon ska ja träffa bästa sara och sen bege mig till bror&emma i örebro för att spendera lite tid med de+mami, längtar!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0