Alla våra högtflygande planer Dom sprack på små detaljer som man glömt

vill ha en paus. några dagar för att bara kunna andas lite, koppla bort all stress och alla krav. hatar all den jävla ångest som ständigt infinner sig varje sekund man inte sitter med näsan i plugget och nöter in alla jävla grejer. mindre än en månad kvar i skolan, 20 riktiga skoldagar, och mer än hälften av dagarna är uppbokade med prov. det känns tungt kan jag erkänna, riktigt jävla tungt. men om en månad är jag fri, stående inför massa äventyr och mysdagar, och helt utan plugg. om jag inte visste det så skulle jag nog ge upp nu, för energin försvinner sakta ut i sanden, kraften rinner genom kroppen. men jag måste orka, ska orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0