And even when your hope is gone, Move along, move along just to make it through

blir så arg när jag inte fattar nåt. bara ser massa jävla skit mattetal och jag inte ens orkar försöker lösa uppgiften. tänker bara att; vafan, jag har fyra timmar på mig att göra provet på onsdag, gott om tid att tänka då!
bra eller icke bra, de vet ja inte.
blir också arg när allt skiter sig, när jag inte har något minne eller när jag bortförklaras. fyfan
arg när halsen börjar göra ont och jag får ont i magen av nervositet dagen innan jag ska göra något jobbigt som inte ens är jobbigt, vafan, don't worry vare ju.
kul att jag va en pepp tjej för inte alls längesen, nu känner jag bara för att sova bort dessa två veckor som är kvar i skolan. nej nu går jag och lägger mig, ska fan rabbla upp alla jävla äckliga ord jag kan på spanska imorrn på muntliga provet, sen ska jag aldrig mer i hela mitt liv säga ett spanskaord, mitt liv kommer bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0