finns det en så finns det flera

fredag och jag ligger helt död i soffan, va hände där liksom? dagen började bra iallefall med sovmorron till 10.40 och sen slutade vi 11.40, soft! träffa emelie,christina och ida en kortis sen återvände jag till mina kära classmates, inhandlade godis och åkte ut till maja där ett step-up maraton va planerat, men planerna ändrades så de blev harry p och dödsrelikerna eller va den nu hette, duktigt att jag nu har sett första och näst sista filmen!
kom hem för nån timma sen och började kallsvettas och blev helt svag i kroppen, så stoppade i mig mat och nu ligger jag som en strandad säl med en kopp te i soffan, dödstrött och fryser. tänker.inte.bli.sjuk
så blir väl att stanna här för känns inte som att resten av kroppen är pigg på nya äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0