fredaglördagsöndag



är ändå en duktig tjej som stannar hemma en lördagskväll, myser under mitt duntäcke framför tvn och har nyss smällt i mig massa frukt och choklad. lockade en aning att följa med de andra o dansa lite men icke, för lång beslutsångest fick mig att stanna hemma, cykla till mesta kändes inte heller mysigt! annars har jag firat min bror idag, grattis! hunnit plugga lite och träffa andrea&patricia en snabbis, gillar er<3
som sagt så spenderades kvällen med ett gäng människor, fotboll&spel! imorrn då? plugg! endast fem prov kvar och efter onsdag är jag så gott som fri! men innan de, mattenationella i 4 timmar, dataprov, naturkunskapsinlämning och spanskamuntliga, dör om jag har nå kompleteringar och göra också, icke okej!
nu fortsätter jag mysa här ensam i bästa soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0