Hey, bring it on baby, all your friends, You're the shit and I love that body

kort skoldag, hem och plugga, hurtig tjej och va ute och sprang en vända också, duschade, nyss smällt i mig mat och nu äre dax för plugg igen! kul dag må jag säga! imorrn sitter en liten sovmorron fint, sen fortsätter de med spanska muntliga som inte sitter lika fint, men efter skolan ska ja antagligen använda min lilla kamera för ett uppdrag igen och sedan träffa lisa om jag inte är alldelles för oförberedd inför matten på onsdag.
resten av veckans planer ser också muy bien ut! ledig torsdag och fredag och då sover jag i örebro, och på fredag så hörde jag en liten fågel som va sugen på att dansa och jag kan ju inte säga annat än att jag instämmer!
nej, nu måste jag ta tag i mitt liv igen(läs: plugget)
hörs latero


fet låt vi dunkade på med i klassrummets högtalare idag, sånt gillar man!

Kommentarer
Postat av: sara

ey din fan, vi ska ses på torsdag , glöm inte!

2011-05-30 @ 20:30:12
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0