I samma låga skor och leendet du log, Såhär kan det inte va

helt okej skoldag sådär, vad som hände på sista lektionen vet jag inte riktigt men skönt med lite skrattkalas sådär!
kom hem och satte mig med plugget och det har hela dagen bestått av mest, förutom en promenad som jag också hann med!
är förjävkligt trött nu. belönade mig nyss med två skålar banan/chokladglass, om de ska va så ska de va ordentligt ju! magen blev glad iaf och det är huvudsaken.
imorgon är det fredag och på schemat står de en helveteslång skoldag, men efter det så väntas ett storartat äventyr med några favorittjejor! paddling, grillning, tältning och mys låter helt okej! resten av helgen kommer bestå av konstant pluggande så något roligt måste man ju få göra!
nu:packa ihop saker tills imorrn sen sängen<3
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0