Always too close or too far away

igår va en bra dag! lugn dag i skolan, emelie räddade mig under håltimman så vi tog en fika på waynes och myste. sen efter skolan drog jag och julia ett puls/medelpass som vanligt, kände dock av en fin träningsvärk så va lite jobbigare än vanligt hah. skyndade mig hem, duschade och fixade sen mötte jag upp älskling för middag på sylvia, en efterlängtad cheesebörjare satt fint! sen mys hemma med glass osv, fin kväll! idag hämtade papi&monika upp oss vid 12, skjutsade hem leo och vidare mot tunap för att inhandla en jacka, hittade världens finaste! tack bästa papi.
har precis knäppt på en film och ska plugga lite matte samtidigt, kan bli jobbigt! kvällen är så oplanerad som den kan bli, vill dansa och ha kul men frågan är hur många roliga människor det finns i den här staden, får ha kul med mig själv!
dags att göra lite nytta, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0