And we're standing side by side, As your shadow crosses mine

fick sluta två timmar tidigare idag, fast skulle egentligen fått sluta ännu tidigare men blev skit oså, befinner mig iallafall hemma nu, har hällt i mig kaffe och försöker bli pigg då ett puls/medel pass väntar om en timma, dock har den där coffeindosen inte direkt hjälpt men vi kör ändå! fredag idag och helg, hur skönt? och helg innebär onyttigheter och mys, så ikväll ska jag umgås med min fina, äta tacos och ben&jerrys tror jag allt, förtjänar jag verkligen efter träning två dagar irad! imorgon ska jag nog fota min fina vän, och på kvällen hoppas jag att de blir mys med några från klassen. nej, dags att tagga till lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0