autumn leaves falling like memories stalling in your head, this pain you’re feeling, your way of dealing with the past

när man har haft en muy bien lov så betyder det ofta att man inte har lagt alltför mycket tid på pluggandet, och inget undantag här! så såhär sista lovdagen sitter jag med en fin plugghög, alltid kul! har annars hunnit med ett skönt puls/medelpass på friskis, träffade leo där så efteråt gick vi och köpte godis för känner att något gott är givet när jag både har tränat och ska spendera kvällen med plugg. sen tog vi en promenad och sen gick jag hem, en dusch senare sitter jag i soffan med tända ljus och gossip girl på tvn, och så historiauppsatsen! får se om emelie hör av sig och vill mysa lite med mig senare, annars ska jag fortsätta va duktig!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0