Couldn’t cross the line, it was black and white

känner bara att allt bara blir så konstigt ibland. övertaggad tjej igår och sen mot kvällen dog bara allt. sån jävla tur att jag har min vän emelie, som just precis nu ligger bredvid mig och tittar på en film som är så bra haha, gullen. aja igår då, drog hit nåra tjejer och killar och umgicks lite, allt blir ju vad man gör de till. somnade runt 2 kanske när alla hade dragit. vaknade ganska tidigt idag och har bara ätit en stor frukost och chillat, skrivit ett cv har jag också gjort så nu är de fan jobbsökande som gäller!
förövrigt så är de farsdag idag så om en timma ska jag och sis bjuda papi på lunch på sylvia, mys! vid tre ska jag träna, sen ska jag hinna plugga och ikväll är inget bestämt
hörs!


love you papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0