det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur, och flera mil ifrån, det ordnar sig

ibland känns det verkligen som att skolan ska ta död på mig, två prov idag som jag pluggat till mest hela helgen, prov imorgon som jag pluggat till hela dagen idag, nu orkar jag inte mer. hade iallafall en mysig kväll igår med den bästa jag vet, spagetti&köttbullar, lussebullar, godis och film i deras nya lya. en fin promenad fick vi när vi skulle gå från bussen, hittade verkligen inte hem haha! nej, är sjukt trött efter helgen så ska krypa ner i sängen, kort skoldag imorgon med psykologiprov och idrott, sen tänker jag inte plugga utan mysa med andrea istället. och på onsdag är jag ledig, hur bra passar inte det?
sängen lockar nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0