Even in your rains and shadows, Still we're never gonna part


finns nog inget bättre än att vakna rätt tidigt, ta en lång morgonpromenad i lite duggregn och bästa musiken i luren, och sen komma hem och äta största och godaste frukosten. så det är exakt så jag spenderar morgonen!
gårdagen då, den började bra med plugg, sen mys med mat och film hos julia, stenhård träning efter och sedan vände allt då en fågel först bajsade på mig, kommer hem och alla mina planer skiter sig, så halv åtta satt jag i soffan och drunknade i musik och tyckte synd om mig själv, övervägde att gå och köpa massa godis och sen spendera kvällen helt ensam, men då fanns såklart världens bästa pojke som tog en promenad med mig, sen följde jag med hem till honom en stund, en marabou och mys bara. så jävla tacksam för såna människor! kom hem runt halv ett inatt och somnade snabbt.

resten av dagen ska jag spendera med gull emelie, mys och plugg tror jag får förgylla vår tid! sen ikväll ska jag till klara med några vänner och spela spel och käka pizza, låter helt okej!
ska återgå till min frukost nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0