i guess the loneliness came knocking, No on needs to be alone, oh save me

chilläge i soffan atm, är sådär skönt slut i hela kroppen efter ett intervall/flex pass på friskis, bästa som finns! tog en promenad hem med julia och älskling, väl hemma tog jag en dusch och fixade ihop ägg, te och en avocadomacka, fint avslut sådär.
hade förövrigt en lång jobbig skoldag, eller fick en fin sovmorgon som jag tog vara på väl!
imorgon är det fredag och det innbär längsta skoldagen, träning på en gång när vi slutat och sen ett välförtjänt fredagsmys på det! ska förflytta mig till sängen och sova tidigt hade jag tänkt nu, puss

bästa jackan jag fick av bästa papi. jag som fryser konstant fryser aldrig längre med denna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0