life is for living

vaknade efter ett antal för få timmars sömn inatt, emelie sov kvar efter gårkvällen som förövrigt bjöd på det mesta. fixade iallafall frukost och tittade på några gossipgirl avsnitt, sedan var det dax för mig att ta tag i skolan så emelie drog hem. har sen 11 ungefär varvar biologiplugg med att baka lussebullar. mycket stora och mycket goda blev dom måste jag erkänna! min hjärna känns just nu rätt trasig, vill verkligen göra något annat, ta en promenad och rensa huvudet eller liknade, men nej. fortsätta med biologin, hinna med lite engelska och en hel del psykologi måste göras, fan.
ikväll får det iallafall bli bowling med bror&emma och sis&mattias, inte min grej riktigt men kan bli kul! sen får de bli en lugn hemmakväll, sova tidigt och sånt där. upp tidigt imorgon igen, hinna plugga så mycket som möjligt hela dagen, ett break iform av puls/medelpass är dock givet! och kvällen ska jag spendera med min bästa.
fin updates sådär, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0