sometimes I get a good feeling, And a feeling that I never, never, never, never had before

fixade ihop en sallad till lunch som jag just nu käkar på, smakar underbart. hade i:
matvete
avocado
fetaost
grönsaker
skinka
tacosås

gossip girl rullar på tvn och så på de försöker jag få lite plugg gjort. min helg har vart hur bra som helst! i fredags blev de fredagsmys med leo, lagade tacos, såg love and other drugs och åt ben&jerrys! igår fixade vi världens fulaste pannkakor till frukost, blev mest ett pannkaksberg med sylt och glass, sjukt gott va det iallafall! hann mysa ett bra tag innan jag drog iväg till andrea, drack kaffe, åt godis, fotade och pratade! på kvällen kom ett gäng från klassen över, vi bakade godaste kladdkakan, spelade spel och sjöng singstar! vid halv ett hade alla dragit hem så då somnade jag snabbt! denna dag kommer bestå av plugg, träning om drygt en timma och mys ikväll hoppas jag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0