sometimes you gotta let things go for better things to arrive

så, veckans tre prov är klara och det känns fruktansvärt bra. hade som sagt bara psykologiprov idag och sen idrott som kan ha vart den roligaste lektionen på länge, köttade fotboll på 8 personer så spelade konstant och va lagom trött sen, skönt!
åkte sen hem till bästa andrea och bara snackade ett bra tag, drack godaste kaffet och sen skulle hon plötsligt iväg så tog en promenad hem. ska strax slänga i mig lite mat och sen ta bussen till älskling, ledig imorgon också!
hörs


ignore it and move on

Kommentarer
Postat av: hihihih gissa personen

ville mest säga att du är min bästa vän min person, den som håller mig kvar på banan lixom. när du blir grå, när du faller orkar jag för två!/blomman

2011-11-30 @ 22:37:34
URL: http://petitesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0