The sky is blue, dream that lie til it's true

så sjukt skön den där känslan när man känner att man fattar något. spenderade två timmar med min bror igår för att plugga lite matte och kände mig rejält mycket klokare efteråt! tacktack :)
mötte som sagt upp leo efter de och sov sedan hos honom. gick upp runt halv tolv och hade sen utvecklingssamtal vid 1 som jag lyckades komma försent till, muy bien! samtalet gick helt okej iallafall, dock så va de lite mer frånvaro än vad det brukar vara, skärpning lisa! fick mig en funderare om att välja matte d också, inget jag tänkt mig från början men vem vet, blir nog en utökad studieplan eftersom jag så gott som valt alla mina individuella val, en riktig funderare de där!
efter samtalet tog jag och mami en lunch på sylvia, helt okej! har efter de bara tagit de lugnt framför tvn och pluggat. om dryga timmen ska ja befinna mig på friskis för ett intervall/flex pass med andrea, tagggga! efter de blir de myskväll med mami, äggmackor framför någon film vi ska hyra.
fredag imorgon och helgen blir nog bra, morgondagen blir mys iallafall!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0