people always leave

känner att den här veckan är ganska chillstämplad när det gäller skolan. i måndags började jag 11.40, ihår 9.50, idag 13.45, imorgon 11.40 och sen på fredag halv nio. herregud vad skönt jag har det ibland. dock kan man ju undra varför jag är vaken vid den här tiden, jo endast för att de inte kändes lockande alls att gå tillbaka och lägga sig helt ensam efter en natt bredvid min fina som började tidigt idag. så har nyss ätit frukost och tittar på en film just nu, har lovat mig att jag bara får stanna här till tio för då ska jag bänka mig vid köksbordet och plugga, har sinnessjukt mycket grejer atm, men bara att köra för att om en månad har jag jullov, och på söndag är det första advent, igår hade jag en myskväll med bra people, på fredag vill jag dansadansa, och jag kan inte förklara hur lycklig jag är över att ha världens bästa människor runt omkring mig.
talk that talk to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0