älskad på väg till toppen, hatad när man är där, höjd över alla tvivel, men ändå den samma

idag kom jag till skolan, kommer på att jag nog glömde stänga av min plattång och hetsringer mamma som inte svarar, sen till syster som svarar men som inte är hemma. hetsar lite till, sen ringer mamma och berättar att ingen plattång har glömts i, minnet... gick istället och satte mig i aulan och spenderade 2.5 timma genom att skriva en uppsats, hetsade lite när arbetet inte gick att skicka men de ordnade sig. hetsade lite till när ja kom på att jag hade skrivit fel i uppsatsen, mennnnn. sen simmade jag 40 längder, trampade vatten i nåra minuter, livräddade + en jävla massa armhävningar. sen fick jag massage och somnade nästan. va duktig och pluggade lite och belöningen blev en underbar kanelbulle tillsammans med finaste. hetsade dock lite när han lämnade mig men hihih

så, en vanlig dag helt enkelt, är dock ingen hetsig person.
imorrn känns de fint att vi får kompensation för att vi hade prov idag, så en sovmorgon sitter fint nu när jag missat mina två dagar irad! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0